Testimoni Produk

Koleksi Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Semakin hari semakin ramai yang mengalami masalah gastrik akibat daripada tidak menjaga waktu makan dan jenis makanan yang diambil. Tetapi makin ramai juga yang telah sembuh daripada gastrik dengan batuan ESP Shaklee. Sebelum kita lihat testimoni ESP Shaklee untuk gastrik, saya akan terangkan dulu kenapa ESP Shaklee sangat diperlukan oleh pesakit gastrik.

ESP Shaklee Untuk Gastrik

Seperti yang kita tahu, masalah gastrik adalah disebabkan oleh lebihan asid yang terdapat didalam perut yang tidak digunakan. Asid ini sebenarnya berfungsi untuk mencernakan makanan yang kita makan. Akan tetapi sekiranya ia tidak digunakan, asid ini akan menghakiskan lapisan mukosa yang terdapat di dinding lapisan dalam perut kita.

Proses ini akan berulang-ulang sehingga menyebabkan lapisan perut kita menipis dan menyebabkan keradangan. Keadaan menjadi lebih teruk apabila lapisan dalam perut kita telah luka sehingga menyebabkan kita berak dan muntah berdarah.

Mia ada kongsikan maklumat tentang masalah gastrik di artikel ini >>Ubat Gastrik Paling Mujarab & Selamat Digunakan<<

Jadi, fungsi ESP Shaklee untuk gastrik adalah untuk:

  1. Meneutralkan asid di dalam perut yang mengakibatkan masalah gastrik
  2. Sumber protein dalam ESP dapat membentuk semula sel-sel didalam dinding perut yang telah terhakis
  3. Mengelakkan masalah pendarahan di dalam perut
  4. Memberi rasa kenyang yang lama untuk pesakit gastrik kerana ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Berikut adalah pengalaman mereka yang telah berjaya pulih daripada gastrik dengan pengambilan ESP secara konsisten.

Testimoni #1: Gastrik berkurang & kulit semakin cantik

“Jatuh cinta degan ESP, sejak dari universiti saya ada masalah gastrik, walaupun tak kronik tapi berpeluh juga la bila sakit tu datangkan. Tambah pula bila konon-konon nak berdiet. Tak lama impian nak diet tu.

Saya start minum ESP bila saya mengandung, nak munum susu lain tak lalu tapi bila ESP campur dengan susu ‘ibu hamil’ boleh pula telan. Saya buat juga resepi-resepi lain. Memang sedap sangat.

Saya perasan saya dah tak gastrik bila dah 3 bulan lepas bersalin. Selalunya waktu makan mesti nak makan berat, kalau tak sakit perut, angin. Tapi bila terskip makan takde apa-apa. Minum milo dengan roti je. Bonus lain, kulit dah tak kering, kulit anak gebu.”
~Nurul Husna~

ESP Shaklee untuk gastrik
Testimoni #2: Gastrik tiada, boleh berpuasa seperti biasa

“Ayah saya dari tahun lepas dah ada gastrik”
“Tapi beberapa bulan sebelum puasa gastrik dia lagi teruk”
“Kena makan kerap”
“Tak boleh miss langsung makan kalau tak memang ke klinik la jawabnya”
“Bila dah dekat nak puasa dia risau takut tak boleh puasa”
“Saya cuba la bagi dia makan ESP 2 minggu sebelum puasa sebab takut tak sesuai dengan dia”
“Tapi alhamdulillah lepas dia amalkan ESP tu dia cakap dia dah kurang sakit perut & kalau dia lambat makan pun takde la sakit perut
“Lepas tu terus order 2 tin terus untuk dia sebab ayah cakap sesuai dengan dia & alhamdulillah dia boleh berpuasa penuh

ESP Shaklee untuk gastrik
Testimoni #3: Pedih perut jadi lega, ikhtiar untuk penghidap gastrik

“Bahaya juga gastrik ni kalau tak dirawat, serik dah”

“Betul”
“Kalau biar boleh jadi ulser perut”

“Tu takut tu. Bila minum ESP rasa lega je usus kita tu”
“Sedap pon sedap”

ESP Shaklee untuk gastrik
Testimoni #4: Gastrik sejak remaja pulih dan hilang begitu sahaja

“Ila pun ada gastrik sejak remaja. Perut pun memang sensitif sampai Dr nak masukkan camera. Takut pula, minta tangguh sampai lepas raya”

“Lepas tu memang ambil ESP untuk penyusuan. Tak sangka gastrik hilang dan perut sensitif pon dah ok. Terus call hospital cancel appointment tu”

ESP Shaklee untuk gastrik
Testimoni #5: Selain gastrik pulih sepenuhnya, rambut tak gugur, streachmark pudar

“Sebelum ni saya ada gastrik yang dah lama dari zaman bujang lagi. Lambat makan je mesti kena gastrik. Bila dah kena tu memang seksa sangat muntah-muntah angin dan memang tak lalu makan. “

Tapi sejak 2 tahun lepas saya amalkan ESP ni alhamdulillah totally memang dah tiada gastrik. Benefit lain lepas amalkan ESP ni rambut tak gugur, parut streachmark lepas bersalin makin pudar

ESP Shaklee untuk gastrik

Manfaat lain ESP Shaklee

ESP Shaklee ini bukan sahaja bagus untuk mereka yang mengalami masalah gastrik, akan tetapi terdapat banyak lagi manfaat lain. Iaitu:

  • menjadikan kulit muka cerah, cantik, halus, gebu dan berseri
  • dapat membantu menghilangkan parut jerawat & jeragat
  • memberi tenaga berpanjangan serta menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
  • menganjalkan kulit yang kendur
  • memberikan rasa kenyang yang lama sekaligus membantu dalam penurunan berat badan
  • menyokong kesihatan imunisasi badan
  • mengawal paras kolestrol
  • menyokong kesihatan jantung dan prostat
  • membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik
  • membantu menyeimbangkan hormon dalam badan
  • membantu meningkatkan kualiti susu ibu
  • bagus untuk ibu yang sedang hamil mahupun sedang menyusu

Dapatkan daripada yang pakar

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan ESP ini, boleh segera whatsapp Mia dengan menekan ikon dibawah.

Whatsapp Mia Sekarang!!!

——————————————————————————-
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :
✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif
☑️ Konsultasi percuma berterusan
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

FB : Salmiah Md Zain
COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia

PENAFIAN | Kenyataan dihalaman ini tidak dinilai oleh badan FDA (Food And Drug Adminstration)
Ia tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuh, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit
———————————————————————————

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge