Tips Berguna · Tips Kesihatan

Herbal plants you can plant at home & how to use them

Imagine your house in Bishan will look aesthetically good with the help of potted plants and most importantly, have medicinal use. There are herbal plants out there easily to be plant for health purposes. However, the medicinal plants have a widely range for medicinal use, from curing the flu to other serious illness. Besides, with… Continue reading Herbal plants you can plant at home & how to use them

Info Kesihatan · Tips Berguna · Vitamin Tambah Tenaga

Tips Kekal Cergas Bertenaga ketika Berpuasa di Bulan Ramadhan

Pejam celik pejam celik tinggal berapa hari je lagi nak puasa kan. Inilah bulan yang ditunggu-tunggu untuk tingkatkan amal ibadat kita. Jadi, kita haruslah kekal cergas bertenaga ketika berpuasa di bulan Ramadhan. Ini supaya kita dapat berpuasa dengan sempurna dan menjalankan ibadah yang dituntut di bulan penuh barakah ini. Bulan Ramadhan nie hanya sekali, rugi… Continue reading Tips Kekal Cergas Bertenaga ketika Berpuasa di Bulan Ramadhan

Set Kulit Cantik · Tips Berguna · Youth Skin Care

Kempen Kesedaran Kulit Cantik Tanpa Kimia Berbahaya

Sekarang sudah ramai yang buka minda untuk mendapatkan kulit yang cantik tanpa kimia berbahaya. Walaupun terdapat banyak produk untuk kulit cantik di pasaran, orang kita sekarang dah pandai untuk memilih produk yang dapat menjadikan kulit mereka cantik tanpa kimia berbahaya. Kerana rata-rata telah tahu bahawa produk kecantikkan yang mengandungi bahan kimia berbahaya ini akan merosakkan… Continue reading Kempen Kesedaran Kulit Cantik Tanpa Kimia Berbahaya

Tips Berguna · Youth Skin Care

Petua Cantikkan Kulit Muka Dengan Hanya Menggunakan Bahan Yang Ada Di Rumah

Soal kecantikan kulit muka sangat berkait rapat dengan kehidupan wanita. Terdapat banyak petua cantikkan kulit muka yang ada diluar sana. Semuanya mudah untuk diamalkan. Kebiasaannya petua untuk mencantikkan kulit muka ini hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi sahaja. Tetapi untuk kelihatan cantik, tiada jalan pintas untuk dapatkannya. Ia memerlukan kesabaran dan perlu dilakukan dengan konsisten untuk mendapatkan hasil… Continue reading Petua Cantikkan Kulit Muka Dengan Hanya Menggunakan Bahan Yang Ada Di Rumah

Tips Berguna

8 tips mudah elak kain tak berlipat menimbun tinggi

Assalamualaikum semua...   Ramai yang tak suka melipat kain kan sampaikan kain tak berlipat menimbun tinggi macam gunung. Nak minta suami tolong lipat pun jarang ada yang nak lipat. Kalau lipat pun mesti tak kemas, kita pulak yang tak berkenan dihati.    Lagi satu, pernah tak alami situasi macam ni. Tiba-tiba orang datang rumah, lepastu… Continue reading 8 tips mudah elak kain tak berlipat menimbun tinggi