Produk Shaklee · Vivix

Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat

Assalamualaikum…

Sejak kebelakangan ini, Mia jumpa makin ramai yang kurang sihat. Ada yang mengalami masalah kencing manis, darah tinggi, kanser dan macam-macam lagi. Yang sedihnya, meraka masih di usia muda. Jadi, sangat penting untuk kita menjaga kesihatan bermula dari sekarang.

Bila bercakap tentang kesihatan, Mia nak memperkenalkan salah satu produk Shaklee yang menjadi bualan ramai, dan menjadi produk terlaris di Shaklee. Iaitu Vivix Shaklee. Orang cakap nie tonik ajaib. Ramai yang jatuh cinta dengan tonik ajaib nie? Kenapa yea? Hebat sangat ke produk nie? Jom kita tengok…

 

Vivix Shaklee

Vivix merupakan satu lagi produk dari Shaklee yang mendapat perhatian ramai kerana khasiatnya yang banyak. Telah banyak terjual kerana keberkesanannya.

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Kandungan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee adalah campuran dari sumber botani. Ia terdiri daripada:

1. Anggur Muscadine

  • Mengandungi asid elagik dan elagitanin yang dapat:
    • Menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal
    • Memanjangkan umur dan pengeluaran tenaga pada peringkat sel
    • Mengawalatur tahap glukosa darah yang sihat

2. Polygonum Cuspidatum

  • Mengandungi resveratrol yang dapat:
    • Menggalakkan kadar keradangan yang sihat
    • Meningkatkan peredaran darah
    • Merencatkan pergumpalan platelet darah

3. Elderberi Eropah

  • Mengandungi antosianin yang membantu:
    • Meningkatkan perlindungan imun
    • Properti Anti-bakteria dan anti-virus
    • Menggalakkan perkembangan sel-sel normal dan sihat

4. Lobak Ungu

  • Mengandungi antosianin yang membantu:
    • Menggalakkan penglihatan yang sihat
    • Meningkatkan keanjalan salur darah
    • Mengurangkan keradangan

Hasil campuran 4 bahan ini menghasilkan Vivix yang kaya dengan polifenol dan menjadikan ia begitu unik.

Apa itu Polifenol?

Diatas tadi, ada disebut bahawa vivix mengandungi kandungan polifenol yang tinggi. Polifenol inilah yang menjadikan vivix ini sangat berkesan untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Ia merupakan sejenis antioksidan yang kuat. Ia boleh didapati di dalam tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Fungsi polifenol di dalam tumbuhan dan buah tersebut adalah untuk memberi warna sambil melindungi tumbuhan tersebut daripada jangkitan penyakit.

Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan kita. Ia dapat melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas. Termasuk mengekalkan tahap glukosa darah yang sihat. Bukan itu je, ia juga mampu menggalakkan fungsi jantung yang sihat. Selain itu, ia dapat meningkatkan kesihatan kita dan seri kulit.

 

Manfaat Polifenol Dalam Vivix Shaklee

Disebabkan polifenol adalah sejenis antioksidan yang kuat, ia mempunyai banyak manfaat kepada kita. Secara teorinya ia dapat menyingkirkan radikal bebas yang terdapat didalam badan kita. Seperti yang kita tahu, radikal bebas ini lah yang mencetuskan kepada penghasilan sel-sel yang tidak sihat.

Selain itu, polifenol ini juga dapat membantu:

  1. Kekalkan Tahap Glukosa Darah Yang Sihat
    • Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol mempunyai potensi untuk mengekalkan tahap glukosa yang sihat dengan:
      • Mengawalatur penyerapan glukosa
      • Meningkatkan kepekaan insulin
      • Merangsang rembesan insulin
      • Meningkatkan proses penguraian glukosa
  2. Miliki Kulit Lembut, Anjal dan Berseri
    • Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol mempunyai potensi untuk menggalakkan penghasilan kulit sihat dan berseri dengan:
      • Melindungi kulit dari kerosakan UV
      • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedut
      • Menyokong pengeluaran kolagen yang sihat
      • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda
  3. Menggalakkan Fungsi Jantung Yang Sihat
    • Pelbagai kajian telah menunjukkan bahawa polifenol membantu dalam menggalakkan fungsi jantung yang sihat dengan:
      • Mengurangkan keradangan dalam salur darah
      • Menggalakkan dinding salur darah yang sihat
      • Menggalakkan tekanan darah yang sihat
      • Mengekalkan tahap pergumpalan platelet yang sihat
  4. Meningkatkan paras tenaga dengan meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria dalam sel badan
  5. Meningkatkan tahap imuniti yang kuat
  6. Menguatkan sendi
  7. Meningkatkan ketajaman minda
  8. Peningkatan kesihatan reproduktif

Kelebihan Vivix Shaklee

Berdasarkan kandungan vivix ni, memang terbukti ia memberi banyak kelebihan untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Vivix Shaklee sangat berkesan untuk:

  1. Membantu mengelakkan KANSER
  2. Mengurangkan risiko PENYAKIT JANTUNG
  3. Mengurangkan komplikasi KENCING MANIS
  4. Membantu mengawal TEKANAN DARAH TINGGI
  5. Meningkatkan kesihatan ARTHRITIS & menyokong KESIHATAN SENDI
  6. Membantu kurangkan insiden bagi penyakit NYANYUK
  7. Menggalakkan PENURUNAN BERAT BADAN yang sihat
  8. Meningkatkan SISTEM IMMUNE
  9. Menyokong KESIHATAN MATA
  10. Menggalakkan KESIHATAN KESELURUHAN
  11. Melambatkan PROSES PENUAAN

DAN yang paling penting dengan pengambilan vivix Shaklee, kita tidak perlu untuk menelan pil terlalu banyak kerana Vivix adalah dalam bentuk cecair. Sesuai diberikan kepada orang tua yang sukar untuk menelan suplemen dalam bentuk pil.

Cuba tengok video nie dulu. Dulunya dia seorang yang tak percaya pada suplement, tapi bila sekali dah mencuba, hasilnya memang tak pernah kecewa. Dah nak lumpuh pun masih lagi berdegil, nasib ada isterinya yang sabar memaksa suaminya ambil suplement.

Haa, dah tengok sampai habis. Jangan skip yea. hihi. Selain mendapatkan rawatan daripada doktor, anda juga boleh dapatkan suplemen tambahan untuk mempercepatkan kesembuhan masalah penyakit anda. Ini kerana, apabila badan kita mempunyai nutrisi yang cukup, kadar kesembuhan badan kita semakin cepat. Kalau badan kita lemah, macam mana kesihatan kita nak meningkat. betul kan.

Disamping itu, Vivix ni juga dapat tingkatkan kesihatan sel dalam badan kita sehingga ke peringkat DNA. Jadi, kepada pesakit yang mempunyai masalah berkaitan DNA, memang digalakkan juga untuk mengambil Vivix ini.

 

Golongan Yang Sangat Memerlukan Vivix Shaklee

Sekiranya anda atau orang yang anda sayang tersenarai di dalam senarai ini, anda wajib mendapatkan vivix dengan kadar yang segera. Ini kerana telah ramai mereka yang mempunyai masalah ini, memberikan keputusan yang positif terhadap masalah kesihatan mereka.

Antara mereka yang sangat memerlukan Vivix Shaklee adalah:

  1. Pesakit yang mempunyai masalah diabetes, darah tinggi
  2. Mengalami masalah sendi atau Arthiritis
  3. Pesakit Gout
  4. Pesakit strok
  5. Pesakit yang berisiko mendapat kanser, cyst, ketumbuhan
  6. Mereka yang nak berhenti merokok
  7. Mereka yang mempunyai masalah jantung
  8. Orang yg rabun mata
  9. Ibu dan bapa yang memerlukan tenaga untuk menguruskan anak-anak dan tanggungjawab
  10. Golongan yang mementingkan kesihatan badan yang maksimum
  11. Atlit atau yang aktif sukan
  12. Yang nak kekal muda – Anti Penuaan
  13. Golongan yang mempunyai ketahanan badan yang lemah

Boleh dikatakan semua perlukan Vivix ni. Kerana semua daripada kita terdedah dengan radikal bebas, dan terdedah kepada penyakit. Jadi memang wajib ambil Vivix Shaklee ini samada untuk mengelak daripada sebarang penyakit atau membantu meningkatkan taraf kesihatan kita.

 

Pengalaman Mereka Yang Telah Mengambil Vivix

Masih tak percaya lagi kehebatan vivix, jom Mia buktikan dengan koleksi testimoni pengguna ini:

Testimoni #1: Buah pinggang ayah rosak

 

Testimoni #2: Fibroid dari 10cm mengecut 

 

Testimoni #3: Bacaan gula dalam darah makin stabil

 

Testimoni #4: Isi luka pembedahan semakin pulih

Banyak sangat kelebihan Vivix nie sebenarnya. Dah ramai yang memberi feedback positif setelah mengambil Vivix. Jadi, anda juga perlu dapatkan sekarang supaya kita dapat tingkatkan taraf kehidupan kita.

Cara untuk dapatkan Vivix Shaklee

Anda berminat untuk dapatkan Vivix sekarang? Tapi tak tahu nak dapatkan vivix dimana

Jangan risau, mudah sahaja. Anda boleh tekan gambar dibawah untuk membeli sebotol vivix secara debit atau kredit kad.

ATAU

Sekiranya anda ingin membeli vivix dengan harga yang lebih murah, boleh hubungi Mia melalui whatsapp. Terus tekan gambar dibawah untuk hantar whatsapp kepada Mia.

Kesihatan adalah lebih penting daripada harta. Dengan kesihatan yang baik, kita boleh hidup dengan lebih gembira. Sayangi kesihatan kita sebelum sakit menjengah.

——————————————————————————-

Saya MiaZain

(ID Shaklee : 1081104)

adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :

☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif
☑️ Konsultasi percuma berterusan
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

FB : Salmiah Md Zain

COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia
———————————————————————————

3 thoughts on “Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge