Vivix

Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat Polifenol & Resveratrol Dalam Vivix

Bila bercakap tentang kesihatan, Mia nak memperkenalkan salah satu produk Shaklee yang menjadi bualan ramai, dan menjadi produk terlaris di Shaklee. Iaitu Vivix Shaklee. Orang cakap nie tonik ajaib. Ramai yang jatuh cinta dengan tonik ajaib nie.

Sekali mereka telah mencuba, pasti akan repeat order. Kenapa yea? Hebat sangat ke produk nie? Jom kita tengok…

 

Vivix Shaklee

Vivix merupakan satu lagi produk dari Shaklee yang mendapat perhatian ramai kerana khasiatnya yang banyak. Telah banyak terjual kerana keberkesanannya.

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan tambahan. Ia mengandungi 15 jenis polifenol dan resveratrol yang baik untuk kesihatan.

 

Kandungan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee adalah campuran dari sumber botani. Ia terdiri daripada:

1. Anggur Muscadine

  • Mengandungi asid elagik dan elagitanin yang dapat:
    • Menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal
    • Memanjangkan umur dan pengeluaran tenaga pada peringkat sel
    • Mengawalatur tahap glukosa darah yang sihat

2. Polygonum Cuspidatum

  • Mengandungi resveratrol yang dapat:
    • Menggalakkan kadar keradangan yang sihat
    • Meningkatkan peredaran darah
    • Merencatkan pergumpalan platelet darah

3. Elderberi Eropah

  • Mengandungi antosianin yang membantu:
    • Meningkatkan perlindungan imun
    • Properti Anti-bakteria dan anti-virus
    • Menggalakkan perkembangan sel-sel normal dan sihat

4. Lobak Ungu

  • Mengandungi antosianin yang membantu:
    • Menggalakkan penglihatan yang sihat
    • Meningkatkan keanjalan salur darah
    • Mengurangkan keradangan

Hasil campuran 4 bahan ini menghasilkan Vivix kaya dengan polifenol & resveratroldan menjadikan ia begitu unik.

 

Apa itu Polifenol & Resveratrol?

Diatas tadi, ada disebut bahawa vivix mengandungi kandungan  polifenolresveratrol yang tinggi. Polifenol & resveratrol inilah yang menjadikan vivix ini sangat berkesan untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Ia merupakan sejenis antioksidan yang kuat.

Polifenol boleh didapati di dalam tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Fungsi polifenol di dalam tumbuhan dan buah tersebut adalah untuk memberi warna sambil melindungi tumbuhan tersebut daripada jangkitan penyakit.

Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan kita. Ia dapat melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas. Termasuk mengekalkan tahap glukosa darah yang sihat. Bukan itu je, ia juga mampu menggalakkan fungsi jantung yang sihat. Selain itu, ia dapat meningkatkan kesihatan kita dan seri kulit.

Polifenol juga berfungsi untuk mengawal dan interaksi terdahap pelbagai jenis protein, enzim, membran, gen, apoptosis, isyarat sel dan sebagainya. Jadi secara tak langsung ia mepunyai potensi tinggi dalam mengurangkan risiko mendapat penyakit kronik.

Manfaat polifenol dan resveratrol dalam vivix
sumber

Berdasarkan gambarajah diatas, resveratrol pula adalah salah satu jenis polifenol. Kebanyakkan resveratrol ini boleh didapati dalam kulit buah anggur, arak merah, beri biru dan beri hitam. Akan tetapi kandungan resveratrol di dalam vivix adalah daripada sumbur buah anggur muscadine.

Jadi kedua-dua resveratrol dan polifenol inilah yang membantu dalam meningkatkan kesihatan badan kita dengan bertindak sebagi antioksidan.

 

Manfaat Polifenol & Resveratrol Dalam Vivix Shaklee

Disebabkan polifenol & resveratrol adalah sejenis antioksidan yang kuat, ia mempunyai banyak manfaat kepada kita. Secara teorinya ia dapat menyingkirkan radikal bebas yang terdapat didalam badan kita. Seperti yang kita tahu, radikal bebas ini lah yang mencetuskan kepada penghasilan sel-sel yang tidak sihat.

Selain itu, polifenol & resveratrol ini juga dapat membantu:

  1. Kekalkan Tahap Glukosa Darah Yang Sihat
    • Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol & resveratrol mempunyai potensi untuk mengekalkan tahap glukosa yang sihat dengan:
      • Mengawalatur penyerapan glukosa
      • Meningkatkan kepekaan insulin
      • Merangsang rembesan insulin
      • Meningkatkan proses penguraian glukosa
  2. Miliki Kulit Lembut, Anjal dan Berseri
    • Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol dan resveratrol mempunyai potensi untuk menggalakkan penghasilan kulit sihat dan berseri dengan:
      • Melindungi kulit dari kerosakan UV
      • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedut
      • Menyokong pengeluaran kolagen yang sihat
      • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda
  3. Menggalakkan Fungsi Jantung Yang Sihat
    • Pelbagai kajian telah menunjukkan bahawa polifenol & resveratrol membantu dalam menggalakkan fungsi jantung yang sihat dengan:
      • Mengurangkan keradangan dalam salur darah
      • Menggalakkan dinding salur darah yang sihat
      • Menggalakkan tekanan darah yang sihat
      • Mengekalkan tahap pergumpalan platelet yang sihat
  4. Meningkatkan paras tenaga dengan meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria dalam sel badan
  5. Meningkatkan tahap imuniti yang kuat
  6. Menguatkan sendi
  7. Meningkatkan ketajaman minda
  8. Peningkatan kesihatan reproduktif

Kelebihan Vivix Shaklee

Berdasarkan kandungan vivix ni, memang terbukti ia memberi banyak kelebihan untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Vivix Shaklee sangat berkesan untuk:

  1. Meningkatkan kesihatan badan
  2. Meningkatkan kesihatan ARTHRITIS & menyokong KESIHATAN SENDI
  3. Membantu kurangkan insiden bagi penyakit NYANYUK
  4. Menggalakkan PENURUNAN BERAT BADAN yang sihat
  5. Meningkatkan SISTEM IMUN
  6. Menyokong KESIHATAN MATA
  7. Menggalakkan KESIHATAN KESELURUHAN
  8. Melambatkan PROSES PENUAAN

DAN yang paling penting dengan pengambilan vivix Shaklee, kita tidak perlu untuk menelan pil terlalu banyak kerana Vivix adalah dalam bentuk cecair. Sesuai diberikan kepada orang tua yang sukar untuk menelan suplemen dalam bentuk pil.

Cuba tengok video nie dulu. Dulunya dia seorang yang tak percaya pada suplement, tapi bila sekali dah mencuba, hasilnya memang tak pernah kecewa. Dah nak lumpuh pun masih lagi berdegil, nasib ada isterinya yang sabar memaksa suaminya ambil suplement.

 

 

Haa, dah tengok sampai habis. Jangan skip yea. hihi. Selain mendapatkan rawatan daripada doktor, anda juga boleh dapatkan suplemen tambahan untuk mempercepatkan kesembuhan masalah kesihatan anda. Ini kerana, apabila badan kita mempunyai nutrisi yang cukup, kadar kesembuhan badan kita semakin cepat. Kalau badan kita lemah, macam mana kesihatan kita nak meningkat. betul kan.

Disamping itu, Vivix ni juga dapat tingkatkan kesihatan sel dalam badan kita sehingga ke peringkat DNA. Jadi, kepada pesakit yang mempunyai masalah berkaitan DNA, memang digalakkan juga untuk mengambil Vivix ini.

 

Golongan Yang Sangat Memerlukan Vivix Shaklee

Sekiranya anda atau orang yang anda sayang tersenarai di dalam senarai ini, anda wajib mendapatkan vivix dengan kadar yang segera. Ini kerana telah ramai mereka yang mempunyai masalah ini, memberikan keputusan yang positif terhadap masalah kesihatan mereka.

Antara mereka yang sangat memerlukan Vivix Shaklee adalah:

  1. Golongan yang mempunyai masalah kesihatan badan
  2. Golongan yang mementingkan kesihatan badan yang maksimum
  3. Mereka yang memerlukan tenaga untuk menguruskan kerja dan keluarga
  4. Atlit atau yang aktif sukan
  5. Mereka yang ingin berhenti merokok
  6. Yang nak kekal muda – Anti Penuaan
  7. Golongan yang mempunyai ketahanan badan yang lemah
  8. Mereka yang mahukan kulit yang cantik

Boleh dikatakan semua golongan perlukan Vivix ni. Kerana semua daripada kita terdedah dengan radikal bebas, dan terdedah kepada penyakit. Jadi memang wajib ambil Vivix Shaklee ini samada untuk mengelak daripada sebarang penyakit atau membantu meningkatkan taraf kesihatan kita.

 

Pengalaman Mereka Yang Telah Mengambil Vivix

Masih tak percaya lagi kehebatan vivix, MiaZain dah buktikan dengan 15 Koleksi Testimoni Vivix Shaklee daripada Pengguna Setia Vivix

Banyak sangat kelebihan Vivix nie sebenarnya. Dah ramai yang memberi feedback positif setelah mengambil Vivix. Jadi, anda juga perlu dapatkan sekarang supaya kita dapat tingkatkan taraf kehidupan kita.

Cara untuk dapatkan Vivix Shaklee

Anda berminat untuk dapatkan Vivix sekarang? Tapi tak tahu nak dapatkan vivix dimana

Jangan risau, mudah sahaja. Anda boleh tekan gambar dibawah untuk membeli sebotol vivix secara debit atau kredit kad. Vivix akan dihantar terus kepada anda oleh pihak Shaklee.

Harga untuk sebotol vivix adalah RM475 sahaja untuk 150ml. Sebotol boleh bertahan sehingga 1-2 bulan bergantung pada cara pengambilan. Jadi, anda hanya laburkan sebanyak RM 7.92 – RM 15.83 untuk sehari.

Berapa sangatlah harga untuk kesihatan kita kan kalau dibandingkan dengan harga vivix ni. Hanya yang memandang tinggi tentang kesihatan seperti anda sahaja akan sanggup melaburkan duit demi kesihatan untuk jangka masa panjang.

ATAU

 

Sekiranya anda lagi bijak dan sangat mementingkan kesihatan orang disekeliling anda, Mia sangat galakkan anda untuk mengambil terus dua botol vivix. Ini kerana anda akan dapat lebih banyak penjimatan.

Bayangkan dengan 2 botol vivix yang sepatutnya berharga RM950, tetapi anda boleh dapat pada harga yang lebih rendah dan sangat berbaloi.

Kerana dengan membuat pembelian 2 botol Vivix, anda akan dapat:

  1. FREE MEMBERSHIP SHAKLEE (BERNILAI RM65.00)
  2. PEMBELIAN DENGAN HARGA AHLI (JIMAT 10-15% DARI HARGA ASAL)
  3. FREE KOS PENGHANTARAN (BERNILAI RM10)
  4. CASH BACK BONUS (BERNILAI RM38)

Anda bakal jimat hampir RM200 … Anda yang bijak sahaja tahu menilai erti penjimatan ini.

Untuk mendapatkan penjimatan dengan pembelian 2 botol vivix ini, boleh whatsapp Mia di 012-928 3726. Atau terus klik gambar dibawah. Mia akan uruskan pendaftaran dan pembelian produk.

Kesihatan adalah lebih penting daripada harta. Dengan kesihatan yang baik, kita boleh hidup dengan lebih gembira. Sayangi kesihatan kita sebelum sakit menjengah.

——————————————————————————-
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan,
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif
☑️ Konsultasi percuma berterusan
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

FB : Salmiah Md Zain
COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia

PENAFIAN | Kenyataan dihalaman ini tidak dinilai oleh badan FDA (Food And Drug Adminstration)
Ia tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuh, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit

———————————————————————————

6 thoughts on “Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat Polifenol & Resveratrol Dalam Vivix

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge