Diabetes · Vivix

Bagaimana Vivix Shaklee Bantu Turunkan Paras Gula Dalam Darah

Apabila paras gula dalam darah meningkat, kita lebih cenderung untuk mendapat masalah kencing manis. Jadi, untuk bebas dari masalah kencing manis, kita perlu turunkan paras gula dalam darah kita. Tetapi ramai yang silap, mereka cuma ingat masalah kencing manis ini disebabkan oleh makanan yang manis sahaja. Tetapi, banyak lagi faktor lain yang mempengaruhi bacaan gula… Continue reading Bagaimana Vivix Shaklee Bantu Turunkan Paras Gula Dalam Darah

Fibroid & Cyst · Vivix

Punca Fibroid Dan Cara Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan

Bulan lepas dapat perkhabaran dari kawan Mia yang ada masalah fibroid. Tak terkata bila dapat berita macam ni. Disangkakan mengandung, sebab perut nampak besar dan ada rasa mual, simptomnya sebijik seperti wanita hamil. Tetapi bila cek dengan doktor, tak mengandung pon, tetapi fibroid tu dah membesar 13 cm. Cara merawat fibroid yang dicadangkan oleh doktor… Continue reading Punca Fibroid Dan Cara Merawat Fibroid Tanpa Pembedahan

Info Kesihatan · Merawat Kanser · Serangan Jantung · Vivix

Bahaya Radikal Bebas: penyebab utama kita cepat tua dan cara mengatasinya

Assalamualaikum... Perasan tak dulu orang yang dah berusia je ada penyakit kronik contohnya macam penyakit jantung, darah tinggi, kencing manis. Tapi sekarang orang muda pun dah ramai yang ada penyakit-penyakit ni. Pernah tak korang terfikir sebab apa? Sebenarnya ia dikaitkan dengan TEORI PENUAAN. Proses penuaan ini bukan fokus pada umur kita sahaja. Tetapi proses penuaan… Continue reading Bahaya Radikal Bebas: penyebab utama kita cepat tua dan cara mengatasinya

Produk Shaklee · Vivix

Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat

Assalamualaikum... Sejak kebelakangan ini, Mia jumpa makin ramai yang kurang sihat. Ada yang mengalami masalah kencing manis, darah tinggi, kanser dan macam-macam lagi. Yang sedihnya, meraka masih di usia muda. Jadi, sangat penting untuk kita menjaga kesihatan bermula dari sekarang. Bila bercakap tentang kesihatan, Mia nak memperkenalkan salah satu produk Shaklee yang menjadi bualan ramai,… Continue reading Vivix Shaklee: Kandungan dan Manfaat