Merawat Jerawat · Vitamin Kulit Cantik

Rahsia Merawat Kulit Kusam dan Berjerawat Dengan Cepat dan Mudah

Masalah kulit kusam dan berjerawat adalah masalah biasa bagi penduduk di Malaysia ni kan. Antara faktor yang mempengaruhi kulit kusam dan berjerawat ini adalah disebabkan oleh cuaca yang kadang kala panas terik. Selain itu pencemaran udara juga menyebabkan kulit kusam dan berjerawat kerana banyak bakteria yang terdapat dalam debu dan habuk melekap dikulit muka kita.… Continue reading Rahsia Merawat Kulit Kusam dan Berjerawat Dengan Cepat dan Mudah

Merawat Jerawat · Set Kulit Cantik · Vitamin Kulit Cantik

Cara kecutkan Jerawat Dengan Cepat dan Berkesan

Masalah jerawat di muka memang tak asing lagi bagi semua golongan, tak kiralah samada lelaki, mahupun perempuan atau yang muda mahupun tua. Macam-macam cara kecutkan jerawat dah dicuba, tapi masih belum berkesan. Bila muka ditumbuhi jerawat, mula lah tangan tu gatal nak kutil-kutil jerawat tu kan. Kalau kita picit jerawat tu, tidak akan membantu pun… Continue reading Cara kecutkan Jerawat Dengan Cepat dan Berkesan

Merawat Jerawat · Zinc Plus

Cara Kecutkan Jerawat dengan Mudah dan Cepat

Dalam sekelip mata jerawat boleh tumbuh kan. Bangun-bangun pagi, sedar-sedar dah ada jerawat di muka. Jerawat ni dah jadi musuh bagi kita kan sampaikan ada yang murung seharian sebab jerawat muncul sebiji kat muka. Jadi untuk pastikan hidup kita ceria sepanjang hari, kita kena cari cara kecutkan jerawat dengan mudah dan berkesan. Sebelum tu kita… Continue reading Cara Kecutkan Jerawat dengan Mudah dan Cepat