Hilangkan Kesan Sunburn · Nutriwhite

Cara Cepat Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi

Baru-baru ni anak sedara Mia baru balik dari camping sekolah. Geleng kepala mak nya bila tengok muka anaknya. Habis berbelang di muka bila bukak tudung. Tu tak tengok di kawasan tangan lagi tu. Memang jelas perbezaan kawasan yang terkena matahari dengan kawasan yang tertutup dengan kain baju. Senang je nak dapat kesan sunburn ni. Berjemur sehari… Continue reading Cara Cepat Hilangkan Sunburn Secara Semulajadi

Hilangkan Kesan Sunburn · Nutriwhite

Cara Hilangkan Kesan Sunburn Dengan Cepat dan Selamat

Dengan keadaan cuaca sekarang ni, senang je kulit kita terbakar dek panahan matahari kan. Kita nampak cuaca macam redup je, tapi bila berdiri di kawasan yang lapang, boleh terasa bahang matahari tu. Walaupun sekejap je berjemur, muka dah kemerah-merahan.Keadaan kulit yang selalu terdedah dengan cahaya matahari ni bukan sahaja boleh menyebabkan kulit muka kita kena sunburn,… Continue reading Cara Hilangkan Kesan Sunburn Dengan Cepat dan Selamat