Berhenti Merokok · Vivix

Cara Mudah Berhenti Merokok Tanpa Perlu Melalui Kesan Sampingan

Pernah suatu masa dulu viral kisah seorang bayi yang meninggal akibat ayahnya yang menghisap rokok. Pernah dengar tak? Walhal, ayahnya tak de pun pernah merokok depan bayi tersebut. Akan tetapi kesan asap rokok yang melekat pada muka, baju si ayah tersebut menjadi penyebab kematian bayi tersebut. Kesan rokok tersebut bagi kesan kepada bayi tersebut bila ayah… Continue reading Cara Mudah Berhenti Merokok Tanpa Perlu Melalui Kesan Sampingan

Berhenti Merokok · Vivix

Ada Cara Mudah ke Nak Berhenti Merokok???

Assalamualaikum semua...Ada tak kat sini yang dari awal tahun lagi berazam nak berhenti merokok. Tapi dah masuk bulan ketiga ni pon masih sama je, tak de perubahan langsung gaya nak berhenti merokok. Sepatutnya bulan ketiga ni dah berkurang jumlah rokok yang dihisap tu kan. Kalau tak berkurang tu maksudnya memang susah la nak berhenti merokok. Nak… Continue reading Ada Cara Mudah ke Nak Berhenti Merokok???