Wednesday, April 19, 2017
Apa yang korang kasi pada anak?

Setiap ibu pasti nak kan yang terbaik untuk anak dia kan, termasuklah dari segi makanan. Tapi masalahnya makanan sekarang ni susah nak dapat yang terbaik, maksudnya yang tinggi khasiatnya la. 

vitamin anak-anak

Kebanyakkan makanan sekarang  banyak mengandungi racun perosak, kandungan gula tinggi, makanan berlemak, perasa, pengawet dan pewarna. Kadang-kadang kita sendiri pun tak sempat nak masakkan makanan berkhasiat untuk anak-anak kan. 

Bila anak dah besar, lagi la susah nak berikan makanan yang sihat. Bila dah besar, mereka lagi senang terdedah kepada makanan yang tak sihat. Jadi, apa kata kita perkenalkan makanan tambahan untuk mereka sejak kecik lagi. Selain mengambil makanan rugi setiap hari, kita selitkan juga dengan makanan tambahan ni.

Tapi, apa yang bagus untuk mereka?

Vitamin Terbaik Untuk Anak-Anak Kekal Sihat Dan Cergas

Untuk anak-anak Mia suka nak cadangkan untuk ambil 3 makanan tambahan ni. Iaitu Omega Guard, Mealshakes dan Multivitamin Vitalea For Children

vitamin anak-anak
Omega guard

  • Merupakan minyak ikan terbaik
  • Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi
  • EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


Meal Shakes

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. 
  • Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap. 


Vitalea For Children
  • Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral perlu, 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B, kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain
  • Menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi
  • Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.
  • Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya!
  • Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.
  • Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 1 hingga 12 tahun terutama yang tidak suka makan sayur.

Dengan adanya makanan tambahan ini, kita tak perlu risau lagi dengan kesihatan anak-anak. Mereka juga berhak untuk sihat. Mereka juga boleh kekal fokus dan bertenaga sewaktu proses pembelajaran. 

Kalau bab anak-anak ni memang ibu-ibu takkan berkira untuk buat pelaburan demi kesihatan anak kan. Betul la orang cakap kesihatan tu lebih penting dari segala-galanya. Bila anak jatuh sakit, ibu-ibu lah orang pertama yang risau kan. 


Bagaimana nak dapatkan Vitamin untuk anak-anak ni?

Untuk dapatkan vitamin untuk anak-anak ini boleh whatsapp Mia di 012-928 3726. Atau boleh terus klik je pada link ni. www.wasap.my/60129283726/vitaminanak


-------------------------------------------------------------------------------
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif 
☑️ Konsultasi percuma berterusan 
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran ke seluruh Malaysia

---------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...