Friday, April 28, 2017
6
Assalamualaikum semua...

Siapa nak kulit muka nampak cantik?


Selalunya orang kaitkan kulit cantik dengan produk pembersih muka. Kalau kulit kita nampak kusam, mesti kita akan cari produk penjagaan muka yang berlambak dipasaran kan?

Rahsia kulit muka cantik berseri bebas jerawat dan kulit kusam

Penggunaan produk tersebut hanya akan memberi kesan pada kulit muka dibahagian luar sahaja kan.

Haa, korang tahu tak macam mana nak cantikkan kulit dari dalam?


Tentunya dengan pengambilan vitamin C secara konsisten. 

Kelebihan Vitamin C

♡ Mencantikkan kulit 
Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

♡ Membentuk Kolagen
Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu menegangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik

Pengalaman Pengguna Vitamin C Shaklee

Dah ramai pengguna Vitamin C Shaklee telah berpuas hati dengan perubahan kulit muka yang dialaminya dengan mengambil Vitamin C setiap hari. 

Testimoni #1:

Rahsia kulit muka cantik berseri bebas jerawat dan kulit kusam

Testimoni #2:

Rahsia kulit muka cantik berseri bebas jerawat dan kulit kusam

Testimoni #3:

Rahsia kulit muka cantik berseri bebas jerawat dan kulit kusam

Bonus untuk anda yang mengambil Vitamin C setiap hari kerana Vitamin C bukan hanya untuk mencantikkan wajah, tetapi mempunyai manfaat lain. Iaitu:

 ♡ Memperbaiki simptom Pendarahan
Kekurangan Vita C menyebabkan gusi berdarah, lebam-lebam di kulit, luka lambat sembuh, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

♡ Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia,stress dan masalah keresahan.

♡ Mengekalkan Kolesterol Sihat 
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi 

♡ Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema. 

Berikut adalah testimoni pengguna Vitamin C Shaklee. Demam dan selsema cepat sembuh dengan mengambil Vitamin C

cara pulihkan demam selsema

Anda pula bagaimana?


Dah ambil Vitamin C. 

Keistimewaan Vitamin C Shaklee berbanding vitamin C jenama lain

Vitamin C Shaklee istimewa berbanding vitamin C jenama lain kerana:
  1. Vitamin C akan dibebaskan sebanyak 100mg setiap satu jam selama 5 jam - jadi tiada pembaziran vitamin C kerana badan hanya menyerap vitamin C dalam kuantiti yang sedikit. Lebihan vitamin C yang tidak diserat oleh badan akan dilepaskan melalui air kencing
  2. Sebiji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 71/2 biji buah oren
  3. Vitamin C Shaklee dihasilkan daripada ekstrak jagung bukannya daripada buah oren
  4. Setiap tablet Vitamin C Shaklee mengandungi 120mg bioflavanoid yang membantu meningkatkan keberkesanan Vitamin C, melegakan keradangan, menentang jangkitan bakteria dan menghalang aktiviti radikel bebas yang mengaktifkan sel kanser.
Cuba anda cari supplement Vitamin C jenama lain yang lebih istimewa dari Shaklee!!! 

Yang terbaik hanya dari Shaklee
SELAMAT, SEMULAJADI, dan TERBUKTI BERKESAN

Cara untuk dapatkan Vitamin C

Untuk mendapatkan vitamin C yang lain dari yang lain ni, boleh hubungi atau whatsapp Mia di 012-928 3726. Atau boleh terus membuat pembelian dengan klik icon dibawah. Pembayaran boleh dibuat menggunakan debit kad atau kredit kad. Dan barang akan terus dipos ke rumah anda. 


Dah ramai yang berpuas hati menggunakan vitamin C ni. Mia pon tak ketinggalan, dah berbotol-botol habis. Kesannya memang sangat memberangsangkan. Dan, vitamin C ini adalah antara yang termurah kerana sebotol mengandungi 180 biji dan boleh bertahan sehingga 6 bulan penggunaannya. Haa, bestkan. Cepat dapatkan sekarang.  

-------------------------------------------------------------------------------
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif 
☑️ Konsultasi percuma berterusan 
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran ke seluruh Malaysia

---------------------------------------------------------------------------------

6 comments:

  1. betul tue,vitamin c memang terbaikk untuk kecantikan

    ReplyDelete
  2. setuju mia, vitamin C amat perlu untuk kecantikkan kulit kita :)

    ReplyDelete
  3. KG mkn vit c mesti kuat makan...tapi memang bagus la pada kulit Vit c ni

    ReplyDelete
  4. mohon belanja vitamin C satu kat adkdayah =D

    ReplyDelete
  5. vitamin C juga utk elak dpt selsema dan demam.. bagus sbnrnya

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...