Sunday, April 30, 2017
Keletihan yang berlaku setiap hari memang kita tak boleh nak elakkan. Bagi yang berkerja, dari jam 8 pagi hingga 5 petang, banyak masa dihabiskan untuk berkerja. Walaupun hanya berkerja menggunakan otak, tapi kesannya sama saja, akan memenatkan badan kita juga. 

Bagi surirumah sepenuh masa lagi la bertambah beban kerjanya. Dan tentu kadar penatnya lebih banyak dari yang berkerja biasa. Ditambah pula banyak anak-anak kecil yang perlu diuruskan. Lain cerita la kalau memang ada 10 orang gaji dirumah kan. Hihi.

tambah tenaga

Kadang-kadang bila kita dah tidur lama pon, tapi badan masih terasa penat untuk bangun. Sepatutnya badan akan lebih bertenaga setelah tidur dengan waktu yang secukupnya. Faktor pemakanan juga boleh menyebabkan kita merasa selalu letih dan cepat penat. Kurang mengambil makanan yang seimbang dan sihat akan menyebabkan badan kita kurang bertenaga. 

Sikap kita yang tidak suka melakukan senaman juga menyebabkan kita mudah rasa letih dan penat kerana kurang melakukan aktiviti fizikal. 

Jadi hari ni Mia nak kongsikan cara yang paling mudah untuk menambah tenaga kita supaya kita tak mudah letih dan cepat penat. Disebabkan dah ramai yang mencuba cara ini, dan sangat gembira dengan kesannya, jadi rasa bersalah pulak kalau tak berkongsi dengan korang cara ini. 

Sebelum tu kita tengok dulu testimoni mereka yang telah berjaya meningkatkan tenaga mereka dan dah takde rasa penat dan letih lagi. 

Testimoni #1: Badan rasa cergas dan rasa lebih sihat
tambah tenaga

Testimoni #2: Ibu cepat penat rasa lebih bertenaga, segar dan badan rasa sangat sedap.
tambah tenaga

Testimoni #3: Badan tak letih macam sebelum ni dan rasa lebih bertenaga
tambah tenaga

Apa yang mereka buat sehingga badan boleh rasa cergas, bertenaga dan tak penat?

Untuk meningkatkan tenaga badan, mereka telah mengambil inisiatif dengan mengamalkan suplemen atau makanan tambahan yang semulajadi. Mereka semua telah mengamalkan vivix yang mana ia adalah ramuan botani yang dihasilkan dari bahan-bahan natural yang mengandungi kandungan antioksidan yang tinggi. 

Badan kita sering berasa penat kerana faktor penuaan. Penuaan yang dimaksudkan adalah dari segi penuaan sel dalam badan kita. Dalam badan kita, mitokondria berfungsi untuk menghasilkan tenaga kepada sel-sel yang terdapat dalam badan kita. Apabila sel dalam badan kita tak bertenaga, sel dalam badan kita tidak dapat berfungsi dengan baik dan ini akan mengakibatkan badan kita mudah penat dan letih. 

Jadi, fungsi antioksidan yang terdapat dalam vivix iaitu Resveratrol ini akan meningkatkan biogenesis mitokondria supaya ia dapat memeberi tenaga kepada sel. Vivix juga meningkatkan fungsi sel, mengurangkan radikal bebas, mengurangkan simpanan lemak, meningkatkan jisim otot tanpa lemak, dan melambatkan kemerosotan yang berkaitan dengan usia.

Cara untuk dapatkan vivix supaya kekal bertenaga

Sekiranya anda atau orang yang anda sayang mempunyai masalah mudah letih dan cepat penat, dan berminat untuk berikhtiar dengan vivix, anda boleh membuat pembelian terus secara online untuk membeli sebotol vivix (Klik Sini). Harga sebotol Vivix adalah RM 503.50 sahaja. Pembayaran boleh dibuat dengan menggunakan Kad Debit atau Kad Kredit. Vivix akan dihantar terus kepada anda oleh pihak Shaklee. 

Tetapi, Mia sangat galakkan anda mengambil sekurang-kurangnya 2 botol terus sebagai permulaan untuk tempoh sebulan. Ini bagi memastikan badan kita cukup nutrisi supaya badan lebih bertenaga.  

Bukan itu sahaja, dengan pembelian 2 botol vivix terus, lebih banyak penjimatan yang anda akan dapat.

Kerana dengan membuat pembelian 2 botol Vivix, anda akan dapat:
1) FREE MEMBERSHIP SHAKLEE (BERNILAI RM68.90)
2) PEMBELIAN DENGAN HARGA AHLI (JIMAT 10-15% DARI HARGA ASAL)
3) FREE KOS POSTAGE (BERNILAI RM10.60)
4) CASH BACK BONUS (BERNILAI RM38)

Anda bakal jimat hampir RM200 ...


Nak tambah tenaga dengan segera? Cepat order vivix ni. Walaupun harganya agak mahal, tapi ia sangat berbaloi untuk melabur demi meningkatkan kesihatan sendiri. Jangan tangguh-tangguh lagi. Order sekarang dan rasai kelainan dan keberkesanannya. 


-------------------------------------------------------------------------------
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif 
☑️ Konsultasi percuma berterusan 
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan
Penghantaran ke seluruh Malaysia
---------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...