Thursday, January 05, 2017
6
***
"Saya Hafza Aein.. Ini suami saya yang mengalami stroke pada APRIL 2014. Doktor mengesahkan otak kirinya membengkak dengan cepat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami saya. Saya bersetuju tanpa berfikir panjang kerana tiada pilihan lain.


pulih strok

Pada MEI 2014, suami masih lagi tidak sedar dan doktor memberitahu saya yang sel-sel otak dibahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami. Sama ada tidak dapat mengingati siapa diri dia dan ahli keluarga, atau boleh mengingat tapi cepat lupa ataupun mengalami masalah pertuturan.

Alhamdulillah.. Allah Maha Besar.. Bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap kali pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati diotak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun, saya berikan VIVIX, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap. Saya suka bila doktor cakap macam tu.

Terima kasih Allah. Terima kasih juga SHAKLEE telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga kepada upline yang memahami dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya."

***

Alhamdulillah, Vivix dapat membantu mereka yang kena strok kembali sihat seperti biasa. Semakin hari semakin sihat. Walaupun mengambil masa setahun untuk pulih sepenuhnya, tetapi berlaku juga perubahan yang sangat memberangsangkan. Tak logik la pulak kan kalau tiba-tiba terus sihat kan.


Fungsi Vivix dalam membantu pesakit strok untuk pulih seperti sediakala

  • Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak, mati, abnormal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari
  • Vivix membantu mengaktifkan semua sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot dan menggalakkan sel menjadi sihat semula
  • Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini menyebabkan serangan kardiovaskular atau jantung
  • Ramuan Vivix sangat tinggi antioksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

Jadi, sekiranya ada orang terdekat yang mengalami masalah strok ini boleh cadangkan vivix ni. Elok sangat kalau dapatkan tengah promosi ni kan. Memang sangat jimat.

Tak tahu lebih lagi tentang Vivix, boleh contact Mia k.

 MiaZain
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 1081104 
SMS/Whatsapp012 - 928 3726
COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan

6 comments:

  1. Assalamulaikum,
    Saya tak ada penyakit tapi saya minum vivix tiap2 hari. Niat saya makan semata mata untuk pencegahan. Pembekal tu ada di bloglist saya. Saya bukan iklan dia punya produk cuma berkongsi dikit je tentang apa yg saya makan.

    Saya berdoa suami puan pulih seperti biasa. Pertolongan lain tak tau saya nak beri, cuma doa sebagai insan sahaja.


    Salam ukwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, semoga adam sentiasa sihat. memang bagus kalau kita ambil suplemen untuk tingkatkan kesihatan kan. memang lebih baik mencegah daripada mengubati...

      Delete
    2. Thanks mia.
      Ingat mengingati ni memang baik. Semoga kita bahagia di sini dan di sana,

      Delete
  2. Salam perkenalan.. blogwalking dan done follow blog ni. :D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. saya pun pengamal tegar VIVIX nih.. in shaa Allah.. saya berusaha mengelak dari kebarangkalian terkena penyakit2 merbahaya..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...