Friday, September 16, 2016

Assalamualaikum semua...

Nak share kisah sophea ni. Semalam badan Sophea dah panas2 skit. Malam pun masih tak berkurang. Dalam masa yang sama banyakkan BF sophea & basahkan kepala dengan air. Cuaca sekarang yang tak menentu ni memang mudah dapat demam & selsema bagi anak-anak.

Jadi, mlm semalam, terus ambil megadose Vitamin C, pagi tadi pun ambil megadose jugak vitamin C ni & minum banyak air masak. Dan sekarang Alhamdulillah suhu badan Sophea dah kembali normal.


Itu pentingnya vitamin C ni kena ada kat rumah setiap masa. Kebanyakkan orang tahu Vitamin C ni hanya untuk cantik, tapi Vitamin C ni jugak untuk tingkatkan imun badan kita. Bila imun badan kita meningkat, susah dah la badan kita nak diserang oleh virus, bakteria, patogen jahat etc yang boleh sebabkan kita jatuh sakit. Ibaratnya imun badan kita ni macam tentera la yang bertugas untuk lawan anasir2 jahat ni.

Bila kita menyusukan anak, kebaikan vitamin C tu jugak akan disalurkan kepada anak kita melalui susu yang diminum. Jadi, anak pun turut kebal dengan anasir2 jahat ni.

Korang pun wajib simpan stok vitamin C ni kat rumah tau...

Nak dapatkan vitamin C shaklee yang best???
Meh whatsapp mia di 012-928 3726

Pakar Shaklee Anda
012-928 3726


0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...