Friday, September 16, 2016

Assalamualaikum...

Rugi je kan kalau kita ambil suplemen untuk sihat, tapi produk tu mengandungi bahan kimia merbahaya terutamanya bahan sintetik. Bukan sahaja memudaratkan kesihatan kita, malah boleh menyebabkan penyakit lain pulak.

Jadi, penting untuk kita pilih suplemen yang selamat untuk dimakan. Macam mana kita nak tahu produk tu selamat dimakan?

Macam Mia pilih produk $haklee sebab sebelum dorang nak keluarkan sesuatu produk, pihak mereka akan menjalankan kajian penyelidikan dulu terhadap produk mereka. Setiap tahun berbilion usd mereka keluarkan untuk tujuan penyelidikan je.


Multivitamin

Selain tu, multivitamin yang mia makan tu (namanya VITA-LEA) dah dekat 100 tahun berada di pasaran. Tapi dulu dalam bentuk cecair, sekarang dah diubah kepada bentuk tablet. Tak kan tak percaya lagi kalau produk tu dah bertahan lama dipasaran kan. Vita-lea ni jugak dah disokong dengan 7 kajian klinikal dan menjalani lebih 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan & keberkesanan produk.

Jadi, penting untuk kita cari produk yang dah lama bertahan dipasaran & mempunyai sokongan kajian produk tersebut. Itulah produk yang selamat.

Untuk Mia, Vita-lea ni adalah ENERGY BOOSTER @ penambah tenaga segera.
Sesiapa yang jenis cepat letih, ada masalah tekanan darah rendah (low Hb), asyik pening kepala rasa nak pitam, mia cadangan untuk ambil vita-lea ni. InsyaAllah akan rasa kelainannya bila dah ambik vita-lea ni. Mia ambik vita-lea ni untuk naikkan Hb waktu hamil. Bahaya tau kalau Hb rendah waktu hamil. Badan pun rasa bertenaga.

Lagi satu, vita-lea ni boleh bagi effect untuk kulit cantik jugak tau sebab dia adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin & mineral. Jadi, bonus untuk kita-kita yang amalkan vita-lea ni.

Selamat tak produk yang anda ambil?

SID Pro
MiaZain
012-928 3726


0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...