Friday, September 16, 2016
1
Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa mia setia sangat dengan vitamin shaklee ni, bukan vitamin jenama lain... Bukan sebab utama mia jual produk ni.

Mia amalkan vitamin sebab makanan yang kita makan sekarang belum tentu boleh kasi cukup zat yang diperlukan oleh badan kita. Umur dah tua, lagi banyak keperluan vitamin yang kita perlukan, tapi kenapa brand shaklee?

Salah satu sebabnya, shaklee ni ada bukti yang kukuh yang membuktikan vitamin shaklee ni selamat & berkesan melalui landmark study yang dorang buat. Kita makan vitamin mestilah nak lagi sihat kan, bukannya ambil vitamin untuk jadi sakit.

Sebab tu kita kena pilih vitamin yang terbukti selamat dan berkesan.
Melalui landmark study ni membuktikan vitamin shaklee ni selamat dan berkesan. Landmark study ni dibuat oleh pihak ketiga yang takde kaitan pun dengan shaklee.

Landmark study ni dijalankan selama 20 tahun, dan membuktikan bahawa mereka yang ambil vitamin jenama shaklee hidup lebih sihat dan berisiko rendah untuk dapat penyakit kronik kalau nak dibandingkan dengan mereka yang langsung tak ambil vitamin dan yang ambil vitamin brand lain.

Jadi, kalau nak pilih vitamin, pilihla yang memang dah terbukti selamat dan berkesan. Kita ambil vitamin untuk lebih sihat, bukan sebaliknya...

MiaZain
012.928.3726

1 comments:

  1. seisi keluarga tak pernah lg mengamalkan shaklee yg tbaru nih.. dulu² masa zmn shaklee baru nak naik jaa.. inshaAllah mana taw lepas nih boleh consume lg..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...