Tuesday, July 07, 2015
4
Assalamualaikum...

#Cabaran20Hari yang bertajuk lagu raya yang menjadi pilihan. 

cabaran 20 hari, lagu raya paling popular, lagu raya pilihan

Dah nak dekat raya nie makin banyak pulak lagu raya yang berkumandang di corong-corong radio dan televisyen. Bila dengar lagu raya nie baru lah mood raya tu datang, barulah ada semangat nak buat persiapan raya. Bila buat persiapan raya, jangan lupa pulak nak cari keberkatan 10 malam terakhir nie. Hehe.

Ok, berbalik pada tajuk, Lagu raya yang menjadi pilihan Mia adalah BERSABARLAH SAYANG, nyanian Sanisah Huri. Kalau tak dengar lagu nie, memang bukan raya namanya. 


Dengar je rentak dan irama lagu nie sudah cukup untuk membuatkan hati nie terus hanyut kesedihan. Lirik yang begitu mendalam memang menjadi simbol kekuatan lagu nie termasuklah kekuatan vocal penyanyinya sendiri.

Jom kongsikan lagu pilihan anda pula
Selamat Mendengar
Selamat Hari Raya

-With Love-
MiaZain

4 comments:

  1. best jugak lagu ni..ada maksud nya tuu

    ReplyDelete
  2. suka, suka kak ana suka lagu ni, tapi lagi suka yang versi annuar zain tu mia hihi :)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...