Wednesday, June 03, 2015
1
Assalamualaikum...

Memang tak dinafikan bebanan tugas harian kita membuatkan kita sentiasa rasa letih, penat yang melampau. Bila dah masuk tengah hari badan dah rasa penat, letih dan badan tak bermaya. Walaupun dah tidur lama pun, tapi masih lagi rasa mengantuk nak tidur lagi kan. Dah banyak berehat, tapi masih lagi terasa penat. Pernah tak alami situasi macam nie. 

keletihan melampau, selalu letih, cara atasi keletihan, selalu letih selepas berkerja

Inilah masalah MiA dan semua yang lain, selalu letih, cepat penat dan badan tak bermaya. Kenapa yea masalah ini selalu berlaku pada kita? Rasa tertekan bila badan dah letih, tapi kerja rumah banyak tak siap lagi kan. Nak bermain dengan anak pun rasa penat, sian kat anak kan.

Tapi, sejak kebelakangan nie keletihan MiA berkurangan. Macam-macam aktiviti kerja rumah yang MiA boleh lakukan walaupun terpaksa berjaga malam untuk menyusukan emil atau emil tak mahu tido. Kalau dulu bila dah tengah hari mula la rasa penat dan mengantuk, tapi sekarang rasa lebih bertenaga dan keletihan semakin berkurang. Badan rasa lebih segar dan tidak cepat rasa penat. 


Cara Menghilangkan Keletihan Badan

Rahsianya adalah dengan mengamalkan produk multivitamin Vita-lea. Sejak mengamalkan vita-lea nie, keletihan semakin berkurang. Salah satu faktor yang vita-lea nie dapat menghilangkan keletihan adalah kerana dilengkapi dengan sumber Iron (besi). 

Perasan tak kalau kita berdarah disebabkan luka terjatuh ke apa, kalau darah tu dah kering, darah tu berbau macam besi berkaratkan. Haa, sebab tu lah Iron nie perlu ada dalam darah, sebab Iron nie membentuk hemoglobin yang berada dalam sel darah merah. Sel darah merah nie la yang membawa oksigen ke seluruh badan. Tapi, bila sel darah merah kita kurang (disebabkan kekurangan sumber Iron dalam hemoglobin), kita akan berasa cepat letih sebab oksigen dalam darah kurang sampai ke seluruh badan. 

Selain itu, vita-lea juga mengandungi vitamin B12 yang merangsang pembentukan sel darah merah. Macam MiA cite tadi, bila sel darah merah kita sihat, makin banyak oksigen yang sampai ke seluruh badan dan kita tak kan rasa letih lagi tapi badan akan terasa cergas saja.


keletihan melampau, selalu letih, cara atasi keletihan, selalu letih selepas berkerja


Haa, bagus kan produk nie. Bukan untuk menghilangkan keletihan je, banyak lagi fungsi-fungsi lain macam kat atas nie.

Setiap hari saya wajib ambik 2 biji vita-lea sehari untuk membekalkan saya tenaga dan kesihatan yang berpanjangan. Lepas ambil 2 biji vita-lea, tenaga kita akan kembali semula, barulah semangat nak buat kerja kan.

Dah ramai orang kat luar sana merasai perkara yang sama macam MiA bila amalkan vita-lea nie. Macam pengguna tegar kat bawah nie, lepas ambik vita-lea, beliau rasa banyak perbezaannya.

testimoni vita-lea, badan kembali cergas, masalah keletihan berkurangan, atasi masalah keletihan

Rugi sangat pada yang tak cuba!!! Hanya dengan RM 89 dan mampu digunakan selama 2 bulan lamanya, anda boleh sihat, bertenaga, dan tak letih letih lagi. Sangat berbaloi. Untuk bertenaga macam saya, boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk ini. 


-With Love-
MiAZaiN
012.928.3726

1 comments:

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...