Friday, April 03, 2015
Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk menyedut udara segar milik Allah ini. Free je kan...
Sekarang nie sedar tak sedar dah masuk bulan april, bulan keempat dalam kalender masihi. Cepat sungguh masa berlalu.
Haa, cite pasal shaklee, bulan nie mmg gempak promosi yang dorang buat. Bukan satu dua je promosi yang ada. Sampai 5 barang skali dorang kasi promosi.
Kalau sape2 yang tak tahu, stiap bulan shaklee akan buat promosi. Cuma bulan nie sampai 5 barang mereka kasi promosi.
Rugi sape yang tak grab promosi bulan nie.
Promosi nie sesuai untuk mereka yang nak kurus, yang menjaga kesihatan, yang mempunyai masalah wanita, dan juga untuk kanak-kanak.

Berikut adalah promosi yang akan berlangsung sepanjang bulan April 2015 :-





✔GLA Complex Buy 7 At 6!
✔GLA Complex Twin Pack With 5% Discount!
✔LECITHIN Buy 7 At 6!
✔LECITHIN Twin Pack With 5% Discount!
✔CINCH SHAKE Choc/Latte Buy 4 At 3!
✔DTX Complex Buy 4 At 3!
✔VITALEA FOR CHILD Buy 4 At 3!
Promosi akan berlangsung sepanjang bulan April ni ye.. Oh ya! Pasal GST tu janganlah risau.. Semua pelanggan boleh dapat harga runcit macam biasa sebab para SID ni yang akan tanggung GST tu untuk kamu.. So, takyah la pikir pasal GST tu.. Okay, selamat mengamalkan pemakanan sihat dengan harga yang 'sihat'.. ^__^

Mia
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 1081104 
SMS| 012 - 928 3726
EMAIL |salmiahmz@gmail.com

¶ JOM BERUBAH!!! SIHAT BERSAMA SHAKLEE
¶ JADIKAN SAYA PERUNDING VITAMIN TERBAIK ANDA
¶ TERIMA KASIH KERANA MEMBACA ENTRY INI. JIKA ANDA RASA IA BERGUNA, SILA KLIK BUTANG SHARE. "SHARING IS CARING".

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...