Tuesday, December 06, 2016
Wanita zaman sekarang tidak sama dengan wanita zaman dahulu. Kalau dulu kebanyakan wanita hanya menjadi surirumah, tetapi wanita zaman sekarang ramai yang berkerja. Jadi pengambilan vitamin untuk mendapatkan kulit cantik dan badan yang sihat adalah sangat perlu. 

Menjadi wanita berkerjaya bukan suatu tugas yang mudah, nak menguruskan suami, anak-anak, menjalankan tugasan harian dirumah dan juga tugasan ditempat kerja. Kalau kita ambil mudah perkara ini dan tidak menjaga kecantikan kulit muka dan kesihatan badan, kemungkinan untuk kita menjadi wanita yang tua sebelum usia adalah tinggi. 

Ramai kan sekarang ni kalau kita tengok pada raut wajah mereka, kelihatan mereka lebih tua berbanding uia yang sebenar. Banyak faktor yang menjadi penyebab kepada masalah kulit muka ini. 

Jadi, hari ini Mia nak berkongsi satu kisah seorang kakak ni... 
vitamin untuk kulit cantik
Haa, nampak tak muka akak ni. Kalau tengok pada gambar tu, macam baru umur 30 an kan, akan tetapi hakikatnya akak ni dah berumur 50 an. Dah 19 tahun akak ni amalkan suplemen Shaklee ni. Produk yang diambil tu bukanlah diambil semuanya dalam satu masa. Tapi ia bermula dengan sikit-sikit je dulu. Akhirnya bila dah nampak kesan, barulah dia mencuba suplemen-suplemen yang lain.

Sebenarnya suplemen ni bukanlah hanya untuk kecantikan kulit je, bukan untuk awet muda je, tetapi ia mengelakkan kita daripada proses penuaan. Maksud penuaan disini bukan lah bermaksud kita tak akan jadi tua. Kita akan tua, tapi sel-sel badan kita yang tidak akan rosak, mati apabila mengamalkan suplemen ni.

Dengan pengambilan suplemen ini, walaupun usia kita telah meningkat, kita berisiko rendah untuk mendapat sebarang penyakit. Macam testimoni akak ni, dia rasa badan dia lebih ringan, bebas dari sebarang penyakit hatta penyakit keturunan sekalipun. Memangla yang kasi penyakit tu Allah kan, tapi kalau kita jaga badan kita dengan elok, memang risiko lebih rendah untuk dapat penyakit.

Secara tak langung, apabila kita menjaga sel badan kita, ia dipancarkan melalui kulit muka kita. Apabila kita memberikan nutrisi yang mencukupi kepada badan kita, sel kulit kita akan mendapat tempiasnya. Kulit akan lebih licin, cerah tanpa sebarang cela dan masalah. 

Nah, fikir-fikirkanlah anda sebagai wanita memerlukan vitamin ini atau tidak. Sekiranya anda mempunyai masalah kulit muka, rasa badan selalu tidak sihat, cepat penat dan sebagainya, bolehlah hubungi saya untuk mencuba vitamin ini. InsyaAllah terbukti berkesan dengan izin-Nya. 

Nak lebih info atau nak cuba produk Shaklee, hubungi Mia untuk mendapatkan harga yang istimewa. 




MiaZain
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 1081104 
SMS/Whatsapp012 - 928 3726
COD | USM Pulau Pinang dan kawasan berdekatan

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...